Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Sennenträff 31/1-10

Av Jennie - 31 januari 2010 19:14

Idag har vi varit i Ronneby på årets första sennenträff. Tanken var att vi skulle gå Skärsjörundan 3,5 km. Eftersom det kommit så mycket snö så blev inte promenaden så lång, det var inte heller så god uppslutning som det annars brukar vara.

 

Men jag måste ändå säga att vi som var där hade en trevlig stund tillsammans. Ingrid och Gunilla hade fixat med korvgrillning, det var mycket uppskattat, och gott  

 

Här kommer ett par bilder från dagen, passar även på att visa några som jag tog igår...

 

  

Två goa killar...

 

...och så en som iaktar, kan det vara Spox?  

  

En snöig Dizel, han tycker att det är skönt att busa i snön. 

 

Här är John...  

  

...och Linn, tyvärr blev bilden ngt suddig!  

 

 

 
 
Inger Johansson

Inger Johansson

31 januari 2010 22:22

Tyvärr kunde vi inte komma idag, allting var emot oss!
Tack för fina bilder, vi får njuta av dem istället tills vi ses. Är ju inte så långt kvar tills nästa träff, som tur är!
Olycksfåglarna från Öljehult!

http://www.orville-poppe.se

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

2 februari 2010 16:54

Tyvärr blev det ingen träff för min del,men jag kommer på nästa.Det kanske vad så att en del andra heller inte höll på att komma pga trafikproblem så att säga . Fniss,fniss fniss!!!!
Vilken häftig bild på John, i en snökoja ???Själv har jag byggt snögubbar till hundarna ,grannarna tror väl inte jag är riktigt klok.Men ,men vi köpte ju en liten pool till hundarna i somras och redan då förstod grannarna att det vad något fel på oss.Fniss
Ha det gott ni alla så ses vi snart// Kramar Maria med familj och djur!

http://ellebacken.webs.com

 
Anette

Anette

2 februari 2010 20:26

hej fin hemsida och fina bilder.


Anette

http://www.monowi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards