Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Jennie - 10 januari 2010 16:58

God fortsättning på det nya året....

 

Tyvärr är jag ganska dålig på att uppdatera min blogg, trots att jag tycker att det är väldigt roligt. Är väl inget datasnille direkt.


Jag har nu bestämt mig för att prova på en hemsida istället, kanske passar det mig bättre. Den är för tillfället under uppstart, vilket säkert kommer att ta några veckor då fritiden är knapp. Det ska bli roligt, samtidigt som det kommer att vara lärorikt att sitta och "pyssla" framför datorn.


Nu när julen är över och snart utstädad så börjar man planera inför våren, iaf gör jag det! Vilka olika aktiviteter (kurser, föreläsningar och utställningar osv)man vill anmäla sig till.


Jag har redan anmält Dizel och mig till en P2:a i brukshundsklubbens regi. Vi har dessutom satt upp oss på en kurs i rallylydnad.

Försöker även att planera in en och annan utställning också, för det tycker jag är så roligt.

Sennenträffar och hundpromenader är ett återkommande inslag som fortsätter redan nu i januari.


Tänkte göra ett nytt försök med att visa lite bilder, hi hi hi.


  

När Linn är med i skogen är det roligt, tycker Dizel. Här har han just spårat upp henne.


   Dizel pratar ivrigt och högt MEN sitter kvar...


  

 Hittad!!!


  Passar Passar gärna på att träna lite kvarsittning, sök och inkallning i skogen. Det verkar faktiskt som att han tycker om det. Eller var det kanske köttbullarna som lockade idag?


  

Kom och ta mig om ni kan...nu är det min tur att leka eller varför gömde ni er?

Ovido - Quiz & Flashcards