Alla inlägg under januari 2012

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13

God Fortsättning ALLA  


Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga.

Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!


Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och jobbigt på samma gång.

Nu har ju även nyåret passerat och snart även trettonhelgen.


Vi har det bra här ute på ön och hundarna är som vanligt...hel tokiga.

Idag blev det en runda i fårhagen för lite fotografering, men det är inte helt lätt må jag säga. De är ju inte stilla en sekund!!


Nu har jag försökt att lägga in bilderna i minst en timme utan att lyckas...

Här kommer istället en bild på Dizel och Lille-Pop från förra året i januari. Tänk vad tiden går fort när man har roligt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards