Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Jennie - 28 januari 2010 22:01

Tänkte visa lite bilder från i måndags, då vi var ute och gick på "mossen". Det är helt otroligt vad mycket spår man kan se i snön.


"Mossen" var täckt av is och snö, vi kunde se hur långt en hare hade hoppat. Det var åtminstone två meter mellan avtrycken(!). Vi såg även rävspår, måste ha varit den som skrämt haren annars hoppar den nog inte så långa hopp.


Dizel älskar snön. Han far runt som en virvelvind, det är riktigt roligt att se.


Igår kom det ännu mera snö. Det har bildats meterhöga drivor på tomten (jätteroliga att leka i).

Igår kväll när jag diskade så kände jag att det var kallt på golvet, konstigt...

När jag kom ut hallen stod ytterdörren på vid gavel!!! Längst bort i hörnet låg den skyldige, med ett täcke av snö över sig.


Denna helgen är jag tredagars ledig, skönt. På lördag är det konståkning och John spelar match hemma. På söndag är det sennenträff, det ska bli roligt!


Här kommer han i full fart, det är lika bra att flytta sig så att man inte står i vägen.

  

Här står han mitt i "mossen".

  

Var ska ni ta vägen? Hem?

Ovido - Quiz & Flashcards