Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jennie - 5 mars 2010 19:22


Idag har Dizel och jag haft en skön förmiddag, helt för oss själva. Jätte mysigt!

Vi började vår vandring kl 9 och var åter hemma kl 12.


Passade på att njuta riktigt ordentligt av det fina vädret. Efter flera veckor i tung snö så kunde vi äntligen promenera uppe på den!!!


Vi har även varit en tur in till Lyckeby för ett nytt besök hos veterinären. Hans öra är fortfarande inte riktigt bra. Fick en ny kur och en återbesökstid om tio dagar. Hoppas nu att det hjälper...


Passade på att väga honom när vi ändå gick förbi vågen. Den stannade på 52 kg, vilket betyder att han har gått upp de förlorade kilona igen.


Imorgon ska jag gå på en föreläsning och sedan spelar John seriens sista hockeymatch.


Här är lite bilder från dagen....


 

Här är mattes lille kille...

  

Ska jag komma? 

  

Ja, ja... kommer väl då. 

 

Bredbent fram? Trång bak? Du får ta mig som jag är matte!

  

Det är skönt att vila ibland.  

  

Matte, det är någon som har gått här igenom....Vem kan det vara? 

  

   

Ovido - Quiz & Flashcards