Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Sofiero13/9

Av Jennie - 13 september 2009 21:36

Bestämde mig i sista minuten för att trots allt ställa Dizel idag på Sofiero. Tycker att det gick bra, han visade sig fint och han rörde sig bra i ringen. Han fick en etta i kvaliteten, och en etta i konkurensen (dock inget CK eller HP). Kritiken var helt OK. Jag är nöjd idag (med vårt röda band), då det jämt över lag delades ut sparsamt med HP och CK .Hörde att det fanns många synpunkter på domaren, så är det väl alltid?


Imorgon så börjar vi på brukshundsklubben igen, Dizel och jag. Påbyggnadskurs 1, ska bli så roligtSkrattande


  

 
 
Maria

Maria

13 september 2009 22:31

GRATTIS GRATTIS GRATTIS jag tycker visst ni är värda det.(som du skrev i min blogg)Och visst vad det många synpunkter på domaren ,med all rätt.Hundar som vinner sina klasser med Ck på sennenspecialer med enbart sennenhundar och då ca 300st hundar.Kommer idag till Sofiero och får gula eller blå band,det tycker i alla fall jag och mer mig ,är konstigt.Men ,men som sagt domaren dömer!

Kram kram Maria

http://ellebackens.bloggagratis.se

 
Boris & Carina

Boris & Carina

13 september 2009 23:31

Stort GRATTIS till dagen 1:a, bra jobbat... även vi är nöjda med dagens resultat... hehe.
Tack för en trevlig dag trots allt

Kramen Boris & Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
Ingen bild

Tina o mamma Tea

14 september 2009 02:41

Ja det är inte lätt att få nåd inför domaren, han är ju enväldig och inte kan man klaga heller....bara muttra runt ringen ! Blev så ledsen att jag inte kunde komma o träffa er, hade varit så skoj men stort grattis till första priset !!!

 
Ingen bild

Laila Lindh

20 september 2009 20:19

Hej Jennie
Now Barb and i are looking at you blogg here in USA in Tree Rivers, we had a vonderful time together.
Nu langtar jag efter er. Barb och Jag har varit och shopping till barnen.
I dag kor vi tiillbaka till Chicago och flyger vidare till Tenesee vi ska till Graceland i Mempis och se Elvis hem
Barb tycker Dizel is so beautyful.
Kramar till er alla
fran din bortresing till mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards