Alla inlägg den 9 september 2009

Av Jennie - 9 september 2009 20:11

Dizel med stolt fjällskivling framför sig.  

Här en en bild från när vi var på Öland i helgen. Vi hade en hel korg med fjällskivling med oss hem. Det är Johns favorit svamp, de små är godast säger han. Jag brukar riva dem med rivjärnet och sedan steka dem i lite olja tills de blir lätt krispiga. Kryddor? Nä, endast lite salt.

Av Jennie - 9 september 2009 19:50

HejGlad


Upptäckte att bloggagratis övergått till  nya "bloggplatsen" istället... och jag som just börjat behärska bloggagratisObestämd. Var bara tvungen att prova lite, det verkar finnas lite flera finesser i och med detta nya. Undra om man kommer att lära sig allt?

Jag skulle bara redigera ett inlägg som jag precis hade skrivit (Missat en stor bokstav och skulle ändra det) Vips så var hela inlägget borta och jag fick börja om igenSkrikandes


Denna veckan har vi fullt upp här hemma...


MEN jag har faktisk tagit lite semester till helgen. Nämligen fredag, lördag, söndag och måndag. Ser verkligen fram emot min fyradags ledighet! Det ska bli sååå skööönt.


Ha det så gott!

Ovido - Quiz & Flashcards