Direktlänk till inlägg 10 september 2009

LEDIGHET!

Av Jennie - 10 september 2009 20:54

Oh, så skönt att vara ledig..............


Bara få vara hemma och göra det man tycker om att göra. Imorgon bitti ska jag ta med Dizel ut i skogen på en lång promenad, hoppas det inte regnar. Först ska jag ta sovmorgon, hi hi.


Ska väl försöka packa lite under dagen då vi ska åka till min syster över helgen, hon bor i Laholm. Kanske besöker jag någon vän för en kopp kaffe eller två innan jag ska hämta yngsta barnet i skolan.

Ja ja, det finns ju även andra saker som måste göras då man är ledig, såsom handla, städa, tvätta och strykaFörvånad.


Här är en bild på den lilla...


Här är hon, den lilla...  


 Önskar er alla en skön helg!



 
 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

10 september 2009 22:16

Så där ja....nu gick det att kommentera.Det tar ett tag innan man kommer ihåg vilka rutor som ska bockas i eller av.
Goa Linn........ va längesedan jag träffade henne nu tycker jag.Men vi kanske ses i helgen.
Det där med att ta en kopp kaffe eller två, tycker jag va en himla bra ide.
Kanske vännen har en äppelpaj eller två MUMS!!!

Sov gott och god natt kram Maria

http://ellebackens.bloggagratis.se

 
Carina & Boris

Carina & Boris

11 september 2009 07:59

Skönt med sovmorgon... Då ses vi på Sofiero då ju! Skoj...

Kram Carina & Boris

http://www.eklovenskennel.se

 
Ingen bild

Tina o mamma Tea

12 september 2009 11:49

Visst är det skönt med lediga dagar och viktigt att koppla av och njuta av nuet ! Vädret idag är ju perfekt, hoppas det håller i sig till imorgon också ! Vi ses vid ringen i morgon, det ska bli skoj ! Mamma Tea stannar hemma o tar det lugnt imorgon men jag dyker upp !

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

13 september 2009 20:27

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Till Dizels etta idag på Sofiero!!!
Man får väl jämföra den ettan med ett Ck eller Cert idag.Domaren hade bara gula eller blå band tycker jag. Så du ska vara så nöjd och stolt för ditt röda,och det är ni så väl värda.Ni är ett härligt team du och Dizel.Hälsa de övriga Olssons så kanske vi kan ses en dag i veckan.

Kram kram (gula) Maria he he he!!!

http://ellebackens.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards