Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Jennie - 8 augusti 2011 21:10

Jaha, då börjar vi så smått att återgå till det normala igen. Semestern är slut och vi har börjat jobba igen.


I helgen passade vi på att ta en liten runda på sjön. Det var Pops premiärtur med båten, det gick ganska så bra faktiskt. Han verkar tycka att det är roligt att busa runt i havet, måste passa på innan algerna kommer! Även Dizel verkade gilla att bada. Han t.om simmade vid ett par tillfällen. Han som alltid har avskytt vatten, han vill ju inte ens gå i gräset om det är vått (!) Tror  nog att det är Pop som lurar honom...


När vi åter var på land, så blev det duschen för bägge hundarna.


Nu till helgen är det utställning i Ronneby, kanske ska jag åka dit och titta...

Ser fram emot Ängelholm och Böda. I Ängelholm kommer jag att ställa ut både Dizel och Pop. Till Böda blir det enbart Pop som följer med. Längtar redan...


Jag har inhandlat en ny kamera. Bilderna framöver kommer att ha lite skiftande kvalitet, misstänker jag...Det tar hundra år att lära sig den, tur att jag är envis!


Lille-Pop spanar ut över havet.

   

Här är John! 

Dizel i vassen...

   


 

Små kusinerna. Isabella och Angelika.

Ovido - Quiz & Flashcards