Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Mars/April 2011

Av Jennie - 5 april 2011 22:04

Jaha, då sprang tiden iväg igen....

Lille Pop drabbades även han av ett klokapselbrott, men nu äntligen är det helt läkt. Och allting är som vanligt igen.

Årets första sennenträff blev mycket trevlig. Pops bägge bröder var med, likaså Dizels ena syster.


Här sitter husse med sina grabbar.

 

Det har varit fint väder och vi har passat på att vara ute i skog och mark för att trygga upp nästa års vintervärme.

Här är mattes lille kille...

 

Och här är mattes stora kille...

      

Och här är de båda två. 

  Vem gapar störst?  

Att grilla en korv i skogen...det är mysigt och uppskattat av alla.

 

Här är John med Dizel.  

 

Linn och hundarna börjar bli trötta, det tar på krafterna att vara i skogen. 

Lilla Bella delar gärna med sig!

 

Fasters lilla Bella   

 

Fyra busiga kusiner.

 

Clangulas Roony 

Min lille Pop!

   

Äntligen så kommer våren och med den alla olika aktiviteter.

Lydnadsträning, dragträning och utställningar. Det är så roligt att planera inför alla dessa aktiviteter. Har fått ihop ett antal utställningar som jag hemska gärna skulle vilja åka på detta året. Jag kommer att ställa ut både Dizel och Pop denna våren.

Pop skulle ju gjort debut i ringen i Hässleholm, med det blev aldrig så eftersom han vid den tidpunkten var skadad. Så det ska bli mycket spännande och se hur det kommer att gå för honom, om han tycker att det är roligt osv.


        

 
 
Ingen bild

lena

6 april 2011 10:31

Så fina bilder du lagt in ,dn lille har vekligen växt.
Kram Lena

 
Ingen bild

Åse

7 april 2011 09:30

Hej svejs!
Vilka härliga bilder från skogen. Så söt han är "lille" Pop. Tänkte framöver att vi ska ha avslutning på vår hundträning, och kanske också börja med valpträning om det finns intresse.
Ha det gott!
Hälsningar
Åse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards