Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Lite om vad som hänt de senaste veckorna.

Av Jennie - 14 juni 2010 20:09

 

Det har hänt mycket sedan sist!

Vi har varit på avslutning med "gänget". Det var en mycket trevlig tillställning, men ganska så vemodig. Tråkigt att inte ha något att se fram emot...

  

Linn 

  

Dizel badar i Färskesjön. 

     

  

Vi har även haft en student att fira. Här är han ganska så "glad". 

  

Kusin Emil med sin mormor, (min svärmor) 

  

Två blivande studenter...

Linn och kusin Maja.  


Till helgen bär det av till Jönköping med Dizel. Det är planerat att han ska ställas ut alla tre dagarna men vi får väl se lite hur det blir med den saken. Tre dagar i rad kan nog vara lite påfrestande för honom (och övriga familjemedlemmar). För mig är det nog inga problem eftersom jag tycker att det är så roligt! eller i och för sig, det beror ju lite på hur det går för honom!


Mitt största problem är packningen. Hur ska vi få plats i bilen?



 
 
Carina, Boris och Gänget

Carina, Boris och Gänget

18 juni 2010 09:53

Önskar er en trevlig helg och ett stort lycka till i Jönköping!

Kramar från oss alla

http://www.eklovenskennel.se

 
Ingen bild

Faster

18 juni 2010 18:52

Jösses Amalia ! Något dimmiga ögon på studenten :) Nåväl,vi firade ju att skolan äntligen var över. Grattis till vinsten på "Emiltipsrundan" förresten.Ha det så roligt i Jönköping så hörs vi efter helgen. KRAM

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

15 juli 2010 14:09

Vilka härliga foto som ni har tagit på hunden och barnen:)

Kul att kunna säga hej till er i Jönköping men man hinner ju inte så mycket när man är iväg.
Hoppas det gick bra för honom.

Ha en skön dag, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards