Direktlänk till inlägg 27 december 2009

God fortsättning alla....

Av Jennie - 27 december 2009 16:51


Nu är julen över för den här gången, puh. Jag tycker mycket om julen MEN det är lika skönt när den har passerat. Julaftonen tillbringade vi med släkten här hemma hos oss, mycket trevligt. Julgranen (en kungsgran) stod så fin, tre meter hög och välklädd, massor av julklappar under.

Juldagen, annandagen och söndagen arbetade jag(!) Det är tråkigt att jobba när alla andra är lediga  . Efter jobbet åkte vi och firade med övrig släkt som inte kunde vara med oss julaftonen.


Kan ni gissa vad Dizel gjorde på juldagen? Mmmm, han välte granen  . När jag kom hem från jobbet så var den absolut inte lika fin som dagen innan, hi hi hi. Det hängde halva julgranskulor i toppen, glittret hängde inte där det borde osv. Huvudsaken var väl iaf att han inte gjorde sig illa på alla skärvor och vilken tur att det inte hände innan julaftonen, då hade jag nog blivit riktigt ledsen.


Här kommer några bilder som jag tog någon dag innan jul, när vi fortfarande hade snö.


Hi hi hi, minnet var fullt i datorn. Det var därför bilderna uteblev...

 
 
Tina snart med sin Tea igen !

Tina snart med sin Tea igen !

29 december 2009 17:39

God fortsättning på er alla !!! Visst håller jag med om det där med julen, julafton är mysig och trevlig men det är nog skönast med de efterföljande dagarna då lugnet infinner sig på "riktigt" !
Ha ett riktigt Gott nytt år och så ses vi nästa år, förhoppningsvis i utställningssammanhang för han är ju så stilig, er Dizel !
Kram Tina

http://www.bernertea.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

30 december 2009 09:38

Hi hi hi !!!! Vilka bilder?.. har frun glömt dom .
Ahh skojar bara, men det finns faktiskt inga bilder ,men dom kanske kommer.
Önskar er alla
Gott Nytt År!!!!!

Kram Maria & Co

http://ellebacken.webs.com

 
Inger Johansson

Inger Johansson

4 januari 2010 16:30

God fortsättning på ön! Känner igen det där med granen, vis av skadan har vi ingen längre. Den vi har står ute numera när barnen vuxit upp!
Hoppas vi ses den 14:nde. Ha det så bra och sköt om din tjusige grabb!
Inger med sitt gäng

http://www.orville-poppe.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards