Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jennie - 17 november 2009 10:14

Idag är jag ledig, skönt...


Lämnade barnen och körde till "skogs". På vägen till skogen såg jag att min pappa var hemma, tog en kopp kaffe där och lurade med honom ut i skogen. Det är skönt med sällskap när man går i skogen nu. Jag är så himla rädd för de där vildsvinen som härjar här ute på ön. Hörde att de har skadat två hundar nu, visserligen under jakt. Dessutom behöver man inte vara rädd för att gå vilse när han är med, han kan var enda sten och varje träd i hela skogen, hi hi hi.


Det var ganska blött ute i marken, kan man säga. Vi gick en runda på ca en och en halv timme. Jätteskönt.

Dizel och jag visade vad vi hade lärt oss på brukshundsklubben, jag tror nog att pappa tyckte att Dizel var duktig.


Nu är vi nyss hemkomna och vad vi ska göra nu? Gissa tre gånger...


Ja, givetvis så måste min lilla ögonsten duschas och fönas.


Här kommer några bilder från dagen...


 

Det kan vara lite lurigt när han kommer springande bakifrån......Det är ju lagom knävecks höjdFlört


 

Hemma igen.


 

Måste vi gå in? Jag vill inte duscha!Rynkar på näsan

   

Ovido - Quiz & Flashcards