Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Utställning i Karlshamn 16/8-09

Av Jennie - 16 augusti 2009 17:04


Utställning igen!


Idag var det dags igen. Det blev en liten utställning som Karlshamns hundungdom arrangerade, mycket trevligt. Litet och mysigt. Vädret var precis lagom för hundarna och tiden gick väldigt fort.


Detta var en utställning för valpar 4-6 månader, 6-9 månader, 9-12 månader och veteraner. Dizel ställdes i 9-12 månaders klassen.


Han skötte sig utmärkt...


HP, BIR, BIG 1 och slutligen BIS 2!!!! Nu var det ju i och för sig inte så vansinnigt många övriga tävlanden, men ändå. Mammas gosse är ju så fiiin.


Och så lite bilder på rosetter och övriga priser förstås, hi hi hi.



 
 
Boris o Carina

Boris o Carina

16 augusti 2009 19:22

Grattis till det fina resultatet idag.
Fina bilder på en ståtlig vovve.
Kram ifrån oss alla två som fyrbenta

http://www.eklovenskennel.se

 
Maria

Maria

16 augusti 2009 20:24

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Fasen att jag inte stannade till Bis finalen.
Ni är bara så goa hela din familj.Och John skötte sig utmärkt i barn med hund.
Vi hörs och ses en dag.Får väl bli först i nästa vecka ,då både du och jag jobbar.
Kram Kram och ett JÄTTEGRATTIS igen.

Maria och brorsan Tyzon (lite stolt är han allt över sin bror) Hi hi hi hi !!!!!

http://ellebacken.webs.com

 
Ingen bild

Mia

16 augusti 2009 22:27

Hej svejs. Kan du tänka dej, nu har jag lyckats hitta bloggen och då måste jag ju bara få skicka en liten kommentar.
Han är så fin "lille" Dizze. Vad duktig han (och du) är. Alla rosetter som han har fått täcker nog snart hela hallväggen.
Hoppas det kan hinnas med en liten kaffetår någon kväll denna veckan.
Kramsingar från Mia

 
Pernilla, Akira och Sweety

Pernilla, Akira och Sweety

17 augusti 2009 01:43

nämen se där ja!! ni forsätter med rosa o blå rosetter ser ja ;) men slår på stor som bis 2!! Grattis Grattis!! Va roligt!! nu kommer ni sväva på moln ett tag framöver tror jag ;)

http://www.akiraqueen.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

19 augusti 2009 08:36

Vill även här säga GRATTIS till Dizels fina resultat.

Ha det gott
Rosie/Bearclaw

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina och mamma Tea

19 augusti 2009 15:31

Så skoj med så fina resultat på utställningen ! Du är så go, Dizel, och det tycker din mamma oxå ! Ja, vi är ju nyss hemkomna och inte hunnit gratta förrän nu !
Grattis Grattis Grattis !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards