Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Ronneby 9/8-09

Av Jennie - 9 augusti 2009 20:50

JIPPIIII!!!!!!!!!


Det gick jättebra för "lilleman" idag. 


Han fick rött band, dvs ett första pris i kvalitet. Han fick även ett CK, (tror att det står för certifikat kvalitet). I junior konkurrensen fick han en andra placering, vilket var otroligt roligt , tycker jag. Eftersom han blev tilldelad ett CK så gick han vidare för att ställas bland de bästa hanhundarna. Där blev han oplacerad, men det gjorde ingenting alls. Jag tror inte att det finns någon stoltare matte än just jag, idag!!


Kritiken han fick var mycket rolig att läsa...enbart positiva saker.


Vädret var med oss hela, långa dagen. Kanske i det varmaste laget, men helt ok i skuggan.


Här kommer ett par bilder från dagen.

 
 
Carina & Boris

Carina & Boris

9 augusti 2009 22:47

Klart du ska vara stolt!!!! Ni är superduktiga... Han har även en mycket duktig handler annars hade det inte blivit så fina resultat.

Kramar från oss alla...

http://www.eklovenskennel.se

 
Ingen bild

Tina o mamma Tea

10 augusti 2009 19:38

Visst är han fin er Dizel !!! Så skoj att träffas igen och skoj att se hur Dizel utvecklas hela tiden, han är ju bara nio månader...Grattis till bra handling och stilig gosse !

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

11 augusti 2009 12:13

Ett jättegrattis till Dizels resultat.Ett Ck på första officiella utställningen ,det smäller högt det.Och jag tackar för ett trevligt sällskap.Jag var väl inte den trevligaste,men mitt huvud ville inte vara med mig.Vi får träffas en dag när vi båda har tid.
Och igen GRATTIS

Maria & Co

http://ellebacken.webs.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

19 augusti 2009 08:34

Ville hoppa in för att säga grattis till dig, läste på Marias blogg:)

Så GRATTIS till fina resultat på Dizel.

Ha det gott Rosie/Bearclaw

http://bearclaw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards