Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

ÄNTLIGEN!!!

Av Jennie - 22 juli 2009 09:57

YIPPIE!!!


Modemet har kommit och det fungerar. Då ska vi se om jag kommer igång med mitt bloggande, hi hi.


Mamma har rätt, egentligen så hatar jag datorer. På jobbet sitter jag framför den hela dagarna. Varför göra det på fritiden också?


I måndags var jag och Linn och tittade på små bernervalpar hos Eklövens kennel, otroligt fina. Jag skulle egentligen velat ha en MEN jag har ju redan en snart nio-månaders kille hemma, han måste bli lite äldre först. (Eller inte???) Men om ett år eller så, då kan jag(vi) nog inte motstå längre. Trevligare ras finns nämligen inte att få tag på.


Då var det utställningsdags till helgen igen. Det är roligt! Det bär av upp till Älmhult på en inoff. Våra bekanta (ja, jag vet inte vad jag annars ska kalla dem, hi hi) Kanske... våra "nyfunna vänner" De kommer från Kallinge iaf och har en bror till våran Dizel. De ska också ställa ut, de har tre fina hundar och alla ska ställas. Ser fram emot en trevlig dag med trevligt sällskap och många goa skratt...


Här kommer en bild på de bägge bröderna, Tyzon och Dizel.

 
 
Tina och mamma Tea

Tina och mamma Tea

22 juli 2009 15:07

Så söta de är, bröderna ! Och en stor lycka-till-kram till både Jennie och Dizel inför helgens utställning ! Kram !

http://www.bernertea.webs.com

 
Carina & Boris

Carina & Boris

23 juli 2009 00:35

Grattis... en högvinst idag. Kanske sulle köpa en trisslott oxå... hihi.

Ser fram emot många fina inlägg
Kram från oss alla

http://www.eklovenskennel.se

 
Ingen bild

Helen

23 juli 2009 19:54

Hej hej :D tack för senast. Hoppas inte Dizel fick ont i magen av de omogna päronen han "pallade" medan vi mumsade på grillat. Ha en trevligt dag med shopping med din familj på din SISTA semesterdag. Vi hörs!
Svägerkan

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

23 juli 2009 21:30

Vilket fint kort på våra små pojkar.Och skratt blir det säkert på Söndag.Utställningstältet kom idag,så vi får väl be våra kära män att sätta upp det för första gången ,så i alla fall vi kan få oss ett gott skratt.

Kram kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Pernilla, Akira och Sweety

Pernilla, Akira och Sweety

24 juli 2009 18:58

Lycka till på utställningen i helgen :)

http://www.akiraqueen.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards