Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Ännu inget modem i sikte...

Av Jennie - 14 juli 2009 11:52

Rummet är nu klart, det blev jättefint. Endast skräpet finns kvar ute på altanen, hm, inte så roligt.


Vår kanot tripp blir tyvärr inte av. Vi får försöka hitta på något annat med barnen istället, kanske hinner vi med en runda till Tosselillla. Vi har två underbara hockeyveckor framför oss. En i Karlskrona och en i Mörrum. I ishallen är det alldeles för kallt för mig så jag kommer nog att försöka besöka lite vänner som bor däromkring!!!


Idag passar jag på att vattna lite hos mamma igen, hihi. Hennes dator fungerar ju, synd att det är ca sex mil att köra fram och tillbaka.


Lille Dizze, han verkar inte gilla värmen. Han vill inte äta, han ligger mest i skuggan och flåsar.


Hoppas att vi får lite ljummare väder framöver...

 
 
Carina & Boris

Carina & Boris

17 juli 2009 00:23

Då får vi hoppas det kommer snart, det efterlängtade modemet så det blir lite nya uppdateringar.
Ge "lillen" en kram från oss
Carina, Boris & Co

http://www.eklovenskennel.se

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

18 juli 2009 11:38

Hej,hej,ville bara tacka för en mycket trevlig kväll.God mat och framför allt trevligt umgänge.Det får vi snart göra om igen.Och Cheesecake,vilken supergod "sak",ska ta och göra en beställning tills nästa gång vi ses.
Hälsa alla de dina så hörs och ses vi snart ,i alla fall till helgen då vi ska äntra ringarna i Älmhult.Och vi ska förhoppningsvis ha roligt,vi får be Mats och Patrik sätta upp tältet för första gången så vi får skratta lite.

Krwm Kram Maria & Co

http://ellebacken.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards