Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Utställning på Gotland

Av Jennie - 6 juli 2009 12:36

Puh, borta bra men hemma bäst!


Lördagen började med ösregn och avslutades med strålande solsken och värme.

Utställningen gick vår väg denna dag. Dizel blev BIR med HP, oplacerad i finalen. Kritiken han fick var mkt bra.

Det var ju inte bara Dizel och jag som var iväg...

Carina från Eklövens kennel (Dizels uppfödare) var förstås med. Hon hade sin hund Ewa med och henne gick det också väldigt bra för.

Tina från Bjuv (Fodervärd åt Tea, som är Dizels mamma) hade Tea med sig, det gick även bra för detta paret.

Sonja som är lycklig ägare till Casper och Gordon glänste även dem med fina resultat. Om ni skulle vara intresserade av att veta mer så kan ni säkert läsa mer utförligt på Carinas hemsida... Eklovenskennel.se  Jag är ännu inte riktigt hemma i det där med utställningsresultat osv. Det är bara så roligt!!!


Under söndagen var vädret alldeles utmärkt för hundar och människor, hihi

Dizel blev 2:a med HP, ganska bra kritik även vid detta tillfälle. Om hur det gick för de övriga hundarna  kan ni säkert återigen finna på Carinas hemsida...

Vårt modem har tydligen gått sönder i åskan. För tillfället är jag inne hos mamma, där allt fungerar. Jag får försöka lägga in lite bilder när det nya modemet kommer.


Ett stort tack till Maria på Ellebäckenskennel för hjälpen med att komma igång med bloggen och även ett stort tack till Carina på Eklövenskennel.

 
 
Carina & Boris

Carina & Boris

6 juli 2009 14:15

GRATTIS till alla fina utmärkelser och ett stort TACK för en underbart trevlig helg på Gotland. Hihi... Stugan är ju bokad redan för nästa år så vi får väl hoppas vi kan göra om våra bravader då.

Stora kramar//Carina och Ewa Vom Queenstolz

http://www.eklovenskennel.se

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

6 juli 2009 22:38

Grattis det va ni verkligen värda,han har blivit så fin Dizel.Ska bli roligt nästa vecka när han kommer och hälsar på ett par dagar,(du får väl lämna Linn också hi hi)Har du anmält till Älmhult den 26 Juli?.Anmälningstiden går ut idag

Kram Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Tina o Tea

Tina o Tea

7 juli 2009 13:08

Vad trevligt att du oxå börjat blogga ! Själv är jag inte så snabb på att uppdatera min blogg....:( ! Vill tacka för en toppenhelg med trevligt sällskap och hoppas det blir fler tillfällen !!!

http://www.bernertea.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 22 maj 2012 09:46

GÄVLE 2012   Steg upp tidigt tisdagmorgon, åkte och jobbade som vanligt...men slutade tidigt (strax innan lunch). Åkte hem packade bile.  Skulle skjutsa John och hans kompis till träningen, Linn skulle lämnas av hemma hos mamma. (Eftersom de skul...

Av Jennie - 11 mars 2012 22:16

  Våren är på väg...   Trodde att jag skulle slippa ishallen ett tag framöver...men icke...KHK besegrade Vita Hästen i den tredje och sista Play offen. Nu blir det istället en kvalserie, vilket innebär minst en månad till i hallen. Gissa om ...

Av Jennie - 26 februari 2012 21:40

  OJ...vad tiden går fort...   Snart är det vår, underbart!    Tänk om jag fick lite vårkänslor snart. Då skulle jag hitta på massor av saker att göra. Det är så roligt att planera...utställningar, lydnadstävlingar och så dragträningar förstå...

Av Jennie - 6 januari 2012 18:13


God Fortsättning ALLA     Tiden har bara sprungit iväg, kan man säga. Jag skulle ju vara långledig och hinna så mycket...Långledig var jag men jag hann inte mer än vanligt!   Vi har firat julafton i fyra dagar, phu. Det är både roligt och j...

Av Jennie - 18 december 2011 20:24

2011-12-18   Bilder från Sennenpromenaden...     En mycket smutsig Dizel...   Clangulas Orville, Ville     Clangulas Palmyra, Myran  Orvilles husse, Kent     Myran igen. Kommer ni eller?       Ville i full fart!...

Ovido - Quiz & Flashcards